Logopedia-Fakty

Najważniejszą zdobyczą dziecka 2-letniego jest odtwarzanie konstrukcji w mowie i języku.

  ( prof. Jagoda. Cieszyńska, M. Korendo, Wczesna interwencja terapeutyczna. Stymulacja rozwoju dziecka od noworodka do 6 roku życia., WE Kraków 2007,s. 210).

 
Start arrow Model Terapii J. F-K arrow Model terapii Jolanty Falany Kozłowskiej
22.04.2018.
 
 
Menu witryny
Start
Wiadomości
Encyklopedia logopedyczna
Publikacje fachowe
Poradnie,specjaliści,uczelnie
Forum pomocy on-line
Na innych stronach
Katalog WWW
Ważne myśli i cytaty
Książki poszerzające horyzonty
Profilaktyka przed poczęciem
Okres prenatalny (ciąża )
Wczesna interwencja
Model Terapii J. F-K
Narzędzia diagnostyczne
Metody Terapii
Nasi Prelegenci
O Nas
Nasze przedszkole
Sklep P.W.D. Apex
Konferencja
Pomoce logopedyczne

Lista produktów


Zaawansowane szukanie




Zapomniałeś hasło
Nie masz konta? Załóż sobie
Obszar pobierania
Pokaż koszyk
1 Produkt,
PLN 62,00
Nasze Strony
 
 
 
 

Model terapii Jolanty Falany Kozłowskiej PDF Drukuj Email
Wpisał: P.W.D APEX   
26.03.2012.

                                                                   

                                         Inne funkcje poznawcze                               Mowa             

 

 

1.Sprawności motoryczne i manualne,

 

 

2.Spostrzeganie wzrokowe (orientacja

przestrzenna),

 

 

3. Percepcja słuchowa,

 

 

4. Lateralizacja,

 

 

5. Zachowania społeczne i emocjonalne,

 

 

 6. Integracja percepcyjno-motoryczna,

 

 

7. Naśladownictwo,

 

 

8. Zabawa,

 

 

9. Pamięć,

 

 

10. Funkcjonowanie prawej i lewej półkuli mózgu.

twórczy rozwój                              14

   

                       

terapia pedagogiczna                             13

  

                     

terapia z zastosowaniem MRA (ukończony 5 rok życia)                                                                     12

 

   

                   

rozpoznawanie i czytanie wszystkich rodzajów druku                                                                  11

  

 

                 

czytanie metodą symultaniczno – sekwencyjną          10

   

     

 

       

rozbudowane gry językowe                                                  9

   

   

 

       

rozbudowana zabawa tematyczna                                                 8

  

           

ćw. związków przyczynowo-skutkowych z uwzględnieniem historyjek obrazkowych                                                                                                                                                                                                 7

   

   

         

ćwiczenia relacji czasowych, przestrzennych i gradualnych                                                                                                                                  6

   

   

 

 

początki gier językowych (zagadki nierymowane i rymowane)                                                                                               5

   

     

początki zabawy tematycznej, nauka czytania metodą symultaniczno-sekwencyjną, stymulacja z zastosowaniem MWSL

4

 

 

    

   

stymulacja językowa z wykorzystaniem rzeczywistych przedmiotów, zabawek, atrap, zdjęć, obrazków, wierszyków, bajek, tekstów pisanych

             3   

 

 

    

 

samogłoski, wykrzyknienia, onomatopeje                                                                                                            2

    

masaż logopedyczny, MDK, PMKiRMoM, kołysanki i ogólna stymulacja językowa                                                                                                             1

 

 

 

                            
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

 
   

Zmieniony ( 04.04.2012. )
 
 Serwis Logopedia.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych. Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania. Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk. Korzystanie z serwisu Logopedia.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz. Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki.
Promocje
10 błędów popełnianych przez dobrych rodziców
10 błędów popełnianych przez dobrych rodziców
PLN 20,00
Dodaj do koszyka

RODZINA Z DZIECKIEM Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
RODZINA Z DZIECKIEM Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
PLN 9,50
Dodaj do koszyka

Rozwijanie twórczości i inteligencji emocjonalnej dzieci i młodz
Rozwijanie twórczości i inteligencji emocjonalnej dzieci i młodz
PLN 27,00
Dodaj do koszyka

Rozwój psychiczny dziecka od 0 do 10 lat
Rozwój psychiczny dziecka od 0 do 10 lat
PLN 33,00
Dodaj do koszyka

Świat otwarty dla niewidomych. Szanse i możliwości
Świat otwarty dla niewidomych. Szanse i możliwości
PLN 25,00
Dodaj do koszyka

Najnowsze
Co słychać wokół nas?
Co słychać wokół nas?
PLN 36,00
Dodaj do koszyka

WIDZĘ CIĘ, SŁYSZĘ CIĘ ; Ćwiczenia słuchu fonematycznego dl
WIDZĘ CIĘ, SŁYSZĘ CIĘ ; Ćwiczenia słuchu fonematycznego dl
PLN 32,00
Dodaj do koszyka

Już czytam (Smok Obibok)
Już czytam (Smok Obibok)
PLN 62,00
Dodaj do koszyka

 
Top!
Top!