Logopedia-Fakty

"Dziecko ludzkie rodzi się bez edukacji, dlatego też człowiek posiada tę możliwość, aby poprzez kontrolę metod wychowania i nauczania młodszej generacji znacznie przekształcać ewolucyjny kurs cywilizacji."

Jolanta Falana- Kozłowska

 
Start arrow MULTIMEDIA arrow Multimedialny Pakiet Logopedyczny. Część IV - j, l, r.
19.12.2014.
 
 
Menu witryny
Start
Wiadomości
Encyklopedia logopedyczna
Publikacje fachowe
Poradnie,specjaliści,uczelnie
Forum pomocy on-line
Na innych stronach
Katalog WWW
Ważne myśli i cytaty
Książki poszerzające horyzonty
Profilaktyka przed poczęciem
Okres prenatalny (ciąża )
Wczesna interwencja
Model Terapii J. F-K
Narzędzia diagnostyczne
Metody Terapii
Nasi Prelegenci
O Nas
Nasze przedszkole
Sklep P.W.D. Apex
Konferencja
Pomoce logopedyczne

Lista produktów


Zaawansowane szukanie




Zapomniałeś hasło
Nie masz konta? Załóż sobie
Pokaż koszyk
Twój koszyk jest pusty.
Nasze Strony
 
 
 
 

MULTIMEDIA arrow Multimedialny Pakiet Logopedyczny. Część IV - j, l, r.



Multimedialny Pakiet Logopedyczny. Część IV - j, l, r.


Cena: PLN 140,00


ODGŁOSY – w grze znajdują się wyrazy dźwiękonaśladowcze, ułatwiające dziecku wypowiadanie głoski r w grupach spółgłoskowych. Gra polega na dobieraniu w pary obrazków do pokazanych poniżej napisów (lub napisów do obrazków). Po dobraniu pary dziecko słyszy dźwięk z komputera, który następnie powinno powtórzyć. Obrazki i dźwięki wykorzystane w programie:

- woźnica – prrrr, prrrrr,
- trąbka – tratatata,
- balon – trach,
- traktor – pra, pra, pra,
- auto – brum, brum,
- pies – wrrrrr,
- wrona – krra, krra,
- gołąb – gruchu, gruchu.


PODPISZ I POWIEDZ – program jest proponowany do wykorzystania w etapie utrwalania głoski (głosek) w wyrazach, w różnych pozycjach. Podczas pracy z programem dziecko zapoznaje się z obrazkami, ich nazwami oraz pisownią. Program można wykorzystywać w terapii dla dzieci czytających bądź młodszych. W przypadku dzieci nieczytających można przy pomocy programu zapoznawać dzieci z obrazkiem i jego nazwą. Układanie podpisu polega na zdejmowaniu kolejnych liter ze „stosu” i układaniu ich w odpowiedniej kolejności do kratek znajdujących się pod obrazkiem.
Jeżeli dziecko w trakcie pracy dostrzeże pomyłkę, może przenieść błędnie wpisaną literę, do innej kratki.
W programie istnieje możliwość ponownego rozsypania liter poprzez dwukrotne kliknięcie na obrazek.

Gra kończy się po odkryciu wszystkich kart. Pojawia się wówczas omówione wcześniej okienko STATYSTYKA. Można wówczas rozpocząć grę od nowa klikając na przycisk DALEJ lub wyjść z niej klikając na przycisk STOP.


KLOCKI – program służy do utrwalania głoski w wyrazach w różnych pozycjach. Jest to program obrazkowy, przeznaczony już dla najmłodszych dzieci uczęszczających na zajęcia logopedyczne. Program oprócz kształtowania prawidłowej wymowy, ćwiczy również spostrzegawczość wzrokową.
Zadaniem dziecka jest dobieranie obrazków w pary. Niektóre obrazki są przykryte przez inne. Gra polega na umiejętnym odsłanianiu kolejnych obrazków (klikaniu na nie myszą) i dobieraniu w pary. W parametrach ustawień gry, opcja MAŁO jest poziomem najprostszym do ułożenia, natomiast w opcji DUŻO znajduje się wiele obrazków ułożonych na sobie.
Poprawnie dobrane obrazki w pary znikają z ekranu. Natomiast przy błędnym dobraniu obrazków dziecko zostaje poinformowane przez głos z komputera. Klikając prawym przyciskiem myszy na dowolny obrazek można powiększyć go oraz usłyszeć jego nazwę.
Gra kończy się po znalezieniu wszystkich par.

Po ułożeniu wszystkich zadań na ekranie pojawia się okno STATYSTYKA. Pracę z programem można w każdej chwili zakończyć naciskając przycisk STOP.


LATAJĄCY SPODEK – jest to program obrazkowy służący do ćwiczeń kinestezji artykulacyjnej. Zadaniem dziecka jest wstawienie odpowiedniej litery (j, l, r) w odpowiednią pustą kratkę. Operacje na ekranie (zmiana liter oraz ich wstawianie w puste pola) odbywają się poprzez kliknięcie na czerwony przycisk w lewej części ekranu. Czerwony przycisk spełnia dwie funkcje:
1. zmiana litery na właściwą, pasującą do podpisu pod obrazkiem,
2. wstawianie litery do podpisu pod obrazkiem.

Po znalezieniu wszystkich obrazków dziecko może kliknąć myszką na jego miniaturkę (w dolnej części ekranu) i odsłuchać jego nazwę wypowiadaną przez komputer. Następnie samo powinno wypowiedzieć nazwę obrazka. Po zakończeniu gry pojawia się okienko STATYSTYKA.


LABIRYNT – gra polega na przejechaniu pojazdem przez labirynt od startu do mety. Pojazd sterowany jest klawiszami strzałek. Wybierając drogę należy przejechać przez obrazki zawierające głoskę (głoski) wybraną w menu początkowym. Każdy obrazek można powiększyć i usłyszeć jego nazwę najeżdżając na niego i klikając prawym przyciskiem myszy. Prawidłowo wybrane obrazki ustawiają się po prawej stronie ekranu.
Ilość obrazków do odnalezienia uzależniona jest od ilości wybranych zadań w menu głównym:
- wybierając ILOŚĆ ZADAŃ „Mało”: liczba poprawnych obrazków – 4, liczba błędnych - 2,
- wybierając ILOŚĆ ZADAŃ „Średnio”: liczba poprawnych obrazków – 3, liczba błędnych - 3,
- wybierając ILOŚĆ ZADAŃ „Dużo: liczba poprawnych obrazków – 4, liczba błędnych 4.


NAGRAJ I ODTWÓRZ – to bardzo prosty rejestrator dźwięku. Umożliwia nagranie wymowy dziecka i porównanie jego wymowy np. na początku i końcu terapii.


„WYBRANE ZAGADNIENIA LOGOPEDYCZNE. CZĘŚĆ IV - J, L, R” - pierwsza część ksiażki opisuje czynniki wpływające na nieprawidłową artykulację głosek l i r oraz metody wywoływania i etapy pracy korekcyjnej w przypadku lambdacyzmu i rotacyzmu.  Druga część przedstawia wybrane aspekty pracy terapeutycznej z wykorzystaniem Internetu oraz zbiór internetowych stron mogących być pomocą w terapii.


„ZESZYT ĆWICZEŃ. CZĘŚĆ IV - J, L, R" -  ćwiczenia zawarte w zeszycie nie są powtórzeniem innych znanych wszystkim logopedom i powszechnie wykorzystywanych ćwiczeń. Autorami ćwiczeń są logopedzi z wieloletnim doświadczeniem, którzy spisali swoje pomysły zainspirowani pracą z dziećmi. Ćwiczenia oprócz innowacyjnej treści wzbogacone są o doskonałą, kolorową szatę graficzną, korelującą z programami komputerowymi. Ogromna różnorodność ćwiczeń stanowi o ich wartości i atrakcyjności podczas pracy z dzieckiem.
Każdy z programów, wchodzących w skład pakietu, można zakupić indywidualnie.
1. Program "Logopedyczne Zabawy. Część IV - j, l, r "                          120,00 zł
2. Ćwiczenia  "Zeszyt ćwiczeń. Część IV - j, l, r "                                       20,00 zł
3. Ksiażka "Wybrane zagadnienia logopedyczne. Część  IV - j, l, r "     20,00 zł


Słowa kluczowe: terapia logopedyczna usuwamy wady wymowy wada wymowy reranie rotacyzm



 


Komentarze klientów:

Nie ma jeszcze żadnych komentarzy na temat tego produktu.
Aby napisać komentarz prosimy o zalogowanie się.




więcej kategorii

LOGOPEDYCZNE

OGÓLNOROZW.

 Serwis Logopedia.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych. Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania. Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk. Korzystanie z serwisu Logopedia.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz. Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki.
Promocje
Zestaw nr 3 dla dzieci
 Zestaw nr 3 dla dzieci
PLN 171,00
Dodaj do koszyka

10 błędów popełnianych przez dobrych rodziców
10 błędów popełnianych przez dobrych rodziców
PLN 20,00
Dodaj do koszyka

RODZINA Z DZIECKIEM Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
RODZINA Z DZIECKIEM Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
PLN 9,50
Dodaj do koszyka

Rozwijanie twórczości i inteligencji emocjonalnej dzieci i młodz
Rozwijanie twórczości i inteligencji emocjonalnej dzieci i młodz
PLN 27,00
Dodaj do koszyka

Rozwój psychiczny dziecka od 0 do 10 lat
Rozwój psychiczny dziecka od 0 do 10 lat
PLN 33,00
Dodaj do koszyka

Najnowsze
Diagnoza dziecka rozpoczynajacego naukę z nową podst. program.
Diagnoza dziecka rozpoczynajacego naukę z nową podst. program.
PLN 32,00
Dodaj do koszyka

Test do badań przesiewowych mowy dla dzieci w wieku...
 Test do badań przesiewowych mowy dla dzieci w wieku...
PLN 49,00
Dodaj do koszyka

Chcę mówić - Pomoce do rehabilitacji afazji
 Chcę mówić - Pomoce do rehabilitacji afazji
PLN 35,00
Dodaj do koszyka

 
Top!
Top!