Logopedia-Fakty

"Pierwsze doświadczenia w kontaktach z matkę warunkują kształtowanie się relacji z innymi ludźmi, wpływają znacząco na jakość kontaktów interpersonalnych, kształtują tez podstawowe emocje i cechy jednostki."

 ( prof. Jagoda. Cieszyńska, M. Korendo, Wczesna interwencja terapeutyczna. Stymulacja rozwoju dziecka od noworodka do 6 roku życia., WE Kraków 2007,s. 225).

 
Start arrow DIAGNOZA arrow LOGOPEDYCZNA arrow ORM, DYSLALIA, DYSLEKSJA arrow Karty diagnozy logopedycznej ITP z Załącznikiem
22.06.2018.
 
 
Menu witryny
Start
Wiadomości
Encyklopedia logopedyczna
Publikacje fachowe
Poradnie,specjaliści,uczelnie
Forum pomocy on-line
Na innych stronach
Katalog WWW
Ważne myśli i cytaty
Książki poszerzające horyzonty
Profilaktyka przed poczęciem
Okres prenatalny (ciąża )
Wczesna interwencja
Model Terapii J. F-K
Narzędzia diagnostyczne
Metody Terapii
Nasi Prelegenci
O Nas
Nasze przedszkole
Sklep P.W.D. Apex
Konferencja
Pomoce logopedyczne

Lista produktów


Zaawansowane szukanie




Zapomniałeś hasło
Nie masz konta? Załóż sobie
Obszar pobierania
Pokaż koszyk
5 Produkty,
PLN 178,00
Nasze Strony
 
 
 
 

DIAGNOZA arrow LOGOPEDYCZNA arrow ORM, DYSLALIA, DYSLEKSJA arrow Karty diagnozy logopedycznej ITP z Załącznikiem



Karty diagnozy logopedycznej ITP z Załącznikiem


Cena: PLN 35,00


 Karty diagnozy logopedycznej Indywidualnej Terapii Logopedycznej z Załącznikiem.

 

Autor: Jolanta Falana-Kozłowska
Wydawnictwo: Apex
 
Diagnoza jest pierwszym i najważniejszym krokiem w pracy logopedy lub pedagoga  z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zawiera 10 egzemplarzy specjalnie opracowanych druków ułatwiających przeprowadzenie wywiadu z dzieckiem oraz jego rodzicami i postawienie diagnozy, a także archiwizację danych i sukcesywne uzupełnianie informacji.
 
Oprócz Kolorowej Wkładki dla opracowania Indywidualnego Programu Terapii
całkowitą nowością są informacje do wypełnienia zawarte w części III karty.

III. Informacje Uzupełniające i Porządkujące Przebieg Diagnozy i Terapii

W dniu badania logopedycznego rodzice ( opiekunowie ) zostali poinformowani o konieczności przeprowadzenia następujących badań specjalistycznych:

Badanie psychologiczne …………………………………..

Badanie pedagogiczne ( jeśli dziecko jest w wieku szkolnym )…………………..

Badanie laryngologiczne…….……………………………………………………….

Badanie ortodontyczne………………………………………………………………..

Badanie słuchu………………………………………………………………………….

Badanie neurologiczne…………………………………………………………………..

Badanie psychiatryczne……………………………………………………………

Inne badania konieczne ( nie wyszczególnione )…………………………........... ………………………………………………..

Uwaga! Zaznaczyć znakiem X niezbędne badania.




Jeśli rodzice ( opiekunowie ) nie wyrażają zgody na badania specjalistyczne zobowiązani są podpisać następujące oświadczenie:

Zostałem ( am) poinformowany (a) o konieczności przeprowadzenia mojemu dziecku badań specjalistycznych. Nie wyrażam zgody na ich przeprowadzenie z przyjęciem na siebie wszelkich związanych z tym konsekwencji, co potwierdzam własnoręcznym podpisem.

Jeśli wyrażają zgodę wpisują TAK wraz z własnoręcznym podpisem. ………………………………………………………………………………………………..




Jeśli dziecko podlega obowiązkowi szkolnemu, ale nie osiągnęło Dojrzałości Szkolnej konieczne jest odroczenie obowiązku szkolnego. Jeśli rodzice ( opiekunowie) nie wyrażają zgody na odroczenie obowiązku szkolnego zobowiązani są podpisać następujące oświadczenie:

Oświadczam, że zostałem( am) poinformowany (a) o konieczności odroczenia obowiązku szkolnego mojego dziecka. Nie wyrażam zgody na odroczenie obowiązku szkolnego z przyjęciem na siebie wszelkich związanych z tym konsekwencji, co potwierdzam własnoręcznym podpisem…………………………………………………………………..




Jeśli dziecko ( pacjent) podejmuje terapię rodzic ( opiekun ) lub pacjent dorosły zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem wewnętrznym poradni Centrum Logopedyczne i podpisania następującego oświadczenia:

Oświadczam, że zastałem ( am) zapoznany ( a ) z regulaminem poradni Centrum l

Logopedyczne. Zobowiązuję się do jego przestrzegania, co potwierdzam własnoręcznym podpisem……………………………………………………………..


Zalecenia:

Patrz - Indywidualny program terapii ( załącznik do karty diagnozy logopedycznej )


UWAGI: ( m. innymi wpisujemy: czy dziecko uczęszcza systematycznie, czy jest przygotowane do zajęć, jakie są postępy lub ich brak wraz z podaniem przyczyn, jak układa się współpraca z rodzicami itp.) ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Data zakończenia terapii logopedycznej i określenie czasu jej trwania.

………………………………………………………………………….

Sprawdzenie skuteczności terapii poprzez systematyczne badania kontrolne z wyznaczeniem ich daty ( po zakończeniu terapii logopedycznej):

po 6 miesiącach: data badania ..…………….. wynik badania ……………………

po 12 miesiącach: data badania … ..…………wynik badania ……………………….

po 18 miesiącach : data badania………………..wynik badania……………………….

Zalecenia: np. konieczna terapia pedagogiczna , powrót do wcześniejszego etapu terapii logopedycznej itp. ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………





Słowa kluczowe: diagnoza logopedyczna




 


Komentarze klientów:

Nie ma jeszcze żadnych komentarzy na temat tego produktu.
Aby napisać komentarz prosimy o zalogowanie się.





 Serwis Logopedia.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych. Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania. Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk. Korzystanie z serwisu Logopedia.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz. Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki.
Promocje
10 błędów popełnianych przez dobrych rodziców
10 błędów popełnianych przez dobrych rodziców
PLN 20,00
Dodaj do koszyka

RODZINA Z DZIECKIEM Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
RODZINA Z DZIECKIEM Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
PLN 9,50
Dodaj do koszyka

Rozwijanie twórczości i inteligencji emocjonalnej dzieci i młodz
Rozwijanie twórczości i inteligencji emocjonalnej dzieci i młodz
PLN 27,00
Dodaj do koszyka

Rozwój psychiczny dziecka od 0 do 10 lat
Rozwój psychiczny dziecka od 0 do 10 lat
PLN 33,00
Dodaj do koszyka

Świat otwarty dla niewidomych. Szanse i możliwości
Świat otwarty dla niewidomych. Szanse i możliwości
PLN 25,00
Dodaj do koszyka

Najnowsze
Co słychać wokół nas?
Co słychać wokół nas?
PLN 36,00
Dodaj do koszyka

WIDZĘ CIĘ, SŁYSZĘ CIĘ ; Ćwiczenia słuchu fonematycznego dl
WIDZĘ CIĘ, SŁYSZĘ CIĘ ; Ćwiczenia słuchu fonematycznego dl
PLN 32,00
Dodaj do koszyka

Już czytam (Smok Obibok)
Już czytam (Smok Obibok)
PLN 62,00
Dodaj do koszyka

 
Top!
Top!