Logopedia-Fakty
"Jestem przekonana, że Bóg chce, abyśmy byli szczęśliwi i czerpali przyjemność z życia."
 
 
Rose Fitzgerald Kennedy
 
 
Start arrow DIAGNOZA arrow LOGOPEDYCZNA arrow ORM, DYSLALIA, DYSLEKSJA arrow Karty diagnozy logopedycznej ITP z Załącznikiem
19.08.2018.
 
 
Menu witryny
Start
Wiadomości
Encyklopedia logopedyczna
Publikacje fachowe
Poradnie,specjaliści,uczelnie
Forum pomocy on-line
Na innych stronach
Katalog WWW
Ważne myśli i cytaty
Książki poszerzające horyzonty
Profilaktyka przed poczęciem
Okres prenatalny (ciąża )
Wczesna interwencja
Model Terapii J. F-K
Narzędzia diagnostyczne
Metody Terapii
Nasi Prelegenci
O Nas
Nasze przedszkole
Sklep P.W.D. Apex
Konferencja
Pomoce logopedyczne

Lista produktów


Zaawansowane szukanie




Zapomniałeś hasło
Nie masz konta? Załóż sobie
Obszar pobierania
Pokaż koszyk
Twój koszyk jest pusty.
Nasze Strony
 
 
 
 

DIAGNOZA arrow LOGOPEDYCZNA arrow ORM, DYSLALIA, DYSLEKSJA arrow Karty diagnozy logopedycznej ITP z Załącznikiem



Karty diagnozy logopedycznej ITP z Załącznikiem


Cena: PLN 35,00


 Karty diagnozy logopedycznej Indywidualnej Terapii Logopedycznej z Załącznikiem.

 

Autor: Jolanta Falana-Kozłowska
Wydawnictwo: Apex
 
Diagnoza jest pierwszym i najważniejszym krokiem w pracy logopedy lub pedagoga  z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zawiera 10 egzemplarzy specjalnie opracowanych druków ułatwiających przeprowadzenie wywiadu z dzieckiem oraz jego rodzicami i postawienie diagnozy, a także archiwizację danych i sukcesywne uzupełnianie informacji.
 
Oprócz Kolorowej Wkładki dla opracowania Indywidualnego Programu Terapii
całkowitą nowością są informacje do wypełnienia zawarte w części III karty.

III. Informacje Uzupełniające i Porządkujące Przebieg Diagnozy i Terapii

W dniu badania logopedycznego rodzice ( opiekunowie ) zostali poinformowani o konieczności przeprowadzenia następujących badań specjalistycznych:

Badanie psychologiczne …………………………………..

Badanie pedagogiczne ( jeśli dziecko jest w wieku szkolnym )…………………..

Badanie laryngologiczne…….……………………………………………………….

Badanie ortodontyczne………………………………………………………………..

Badanie słuchu………………………………………………………………………….

Badanie neurologiczne…………………………………………………………………..

Badanie psychiatryczne……………………………………………………………

Inne badania konieczne ( nie wyszczególnione )…………………………........... ………………………………………………..

Uwaga! Zaznaczyć znakiem X niezbędne badania.




Jeśli rodzice ( opiekunowie ) nie wyrażają zgody na badania specjalistyczne zobowiązani są podpisać następujące oświadczenie:

Zostałem ( am) poinformowany (a) o konieczności przeprowadzenia mojemu dziecku badań specjalistycznych. Nie wyrażam zgody na ich przeprowadzenie z przyjęciem na siebie wszelkich związanych z tym konsekwencji, co potwierdzam własnoręcznym podpisem.

Jeśli wyrażają zgodę wpisują TAK wraz z własnoręcznym podpisem. ………………………………………………………………………………………………..




Jeśli dziecko podlega obowiązkowi szkolnemu, ale nie osiągnęło Dojrzałości Szkolnej konieczne jest odroczenie obowiązku szkolnego. Jeśli rodzice ( opiekunowie) nie wyrażają zgody na odroczenie obowiązku szkolnego zobowiązani są podpisać następujące oświadczenie:

Oświadczam, że zostałem( am) poinformowany (a) o konieczności odroczenia obowiązku szkolnego mojego dziecka. Nie wyrażam zgody na odroczenie obowiązku szkolnego z przyjęciem na siebie wszelkich związanych z tym konsekwencji, co potwierdzam własnoręcznym podpisem…………………………………………………………………..




Jeśli dziecko ( pacjent) podejmuje terapię rodzic ( opiekun ) lub pacjent dorosły zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem wewnętrznym poradni Centrum Logopedyczne i podpisania następującego oświadczenia:

Oświadczam, że zastałem ( am) zapoznany ( a ) z regulaminem poradni Centrum l

Logopedyczne. Zobowiązuję się do jego przestrzegania, co potwierdzam własnoręcznym podpisem……………………………………………………………..


Zalecenia:

Patrz - Indywidualny program terapii ( załącznik do karty diagnozy logopedycznej )


UWAGI: ( m. innymi wpisujemy: czy dziecko uczęszcza systematycznie, czy jest przygotowane do zajęć, jakie są postępy lub ich brak wraz z podaniem przyczyn, jak układa się współpraca z rodzicami itp.) ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Data zakończenia terapii logopedycznej i określenie czasu jej trwania.

………………………………………………………………………….

Sprawdzenie skuteczności terapii poprzez systematyczne badania kontrolne z wyznaczeniem ich daty ( po zakończeniu terapii logopedycznej):

po 6 miesiącach: data badania ..…………….. wynik badania ……………………

po 12 miesiącach: data badania … ..…………wynik badania ……………………….

po 18 miesiącach : data badania………………..wynik badania……………………….

Zalecenia: np. konieczna terapia pedagogiczna , powrót do wcześniejszego etapu terapii logopedycznej itp. ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………





Słowa kluczowe: diagnoza logopedyczna




 


Komentarze klientów:

Nie ma jeszcze żadnych komentarzy na temat tego produktu.
Aby napisać komentarz prosimy o zalogowanie się.





 Serwis Logopedia.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych. Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania. Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk. Korzystanie z serwisu Logopedia.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz. Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki.
Promocje
10 błędów popełnianych przez dobrych rodziców
10 błędów popełnianych przez dobrych rodziców
PLN 20,00
Dodaj do koszyka

RODZINA Z DZIECKIEM Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
RODZINA Z DZIECKIEM Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
PLN 9,50
Dodaj do koszyka

Rozwijanie twórczości i inteligencji emocjonalnej dzieci i młodz
Rozwijanie twórczości i inteligencji emocjonalnej dzieci i młodz
PLN 27,00
Dodaj do koszyka

Rozwój psychiczny dziecka od 0 do 10 lat
Rozwój psychiczny dziecka od 0 do 10 lat
PLN 33,00
Dodaj do koszyka

Świat otwarty dla niewidomych. Szanse i możliwości
Świat otwarty dla niewidomych. Szanse i możliwości
PLN 25,00
Dodaj do koszyka

Najnowsze
Co słychać wokół nas?
Co słychać wokół nas?
PLN 36,00
Dodaj do koszyka

WIDZĘ CIĘ, SŁYSZĘ CIĘ ; Ćwiczenia słuchu fonematycznego dl
WIDZĘ CIĘ, SŁYSZĘ CIĘ ; Ćwiczenia słuchu fonematycznego dl
PLN 32,00
Dodaj do koszyka

Już czytam (Smok Obibok)
Już czytam (Smok Obibok)
PLN 62,00
Dodaj do koszyka

 
Top!
Top!