Twój koszyk jest pusty
Śr, 18 październik 2017

Odwiedza nas 2018 gości oraz 0 użytkowników.

W zasadzie – nie.

Naszą intencją nie jest zarabianie na dostarczaniu pomocy logopedycznych. Z podobnych powodów wszelkie materiały i publikacje w tym serwisie są udostępniane bezpłatnie.

Stawiamy sobie za cel udostępnienie wszystkim zainteresowanym w Polsce potrzebnych pomocy logopedycznych. Tak, aby zainteresowani - bez względu na miejsce zamieszkania lub prowadzenia działalności – mieli możliwość zaopatrzenia się w pozycje, które w praktyce zazwyczaj bywają trudno dostępne w najbliższych księgarniach.

Sprzedaż staramy się prowadzić po cenach hurtowych. Nie zarabiamy na tym na tyle dużo, żeby oferować dodatkowe rabaty. Prawdę mówiąc – przy małych zamówieniach (a takie bywają najczęściej) zazwyczaj „dokładamy do interesu” (koszty obsługi, dostaw, … etc.). Różnicę wyrównują (nie zawsze) większe zamówienia.

Staramy się jednak działać elastycznie i w przypadku zamówień na znaczną kwotę (od 1 tyś. zł.) można ubiegać się o dodatkowy rabat. W zależności od konkretnego zamówienia (pochodzenie towaru, ilość jednorodnych pozycji, łączna wartość zamówienia, etc) postaramy się zaoferować dodatkowy rabat w postaci obniżki ceny lub zwolnienia z opłaty za dostawę. W takiej sytuacji prosimy o przesłanie stosownego wniosku w Uwagach do zamówienia (podczas zamawiania) lub w osobnej wiadomości email (podając numer zamówienia). Nie gwarantujemy pozytywnego rozpatrzenia takiego wniosku.

Tak.

Podczas każdego zamawiania w naszej hurtowni, na jednym z kilku kolejnych ekranów zamawiania możesz zarówno podać lub zmienić swój adres „do rachunku” jak również podać lub zmienić adres „do wysyłki”. Jeśli opcjonalne pola adresu dla dostawy pozostawisz puste – zamówiony towar dostarczymy na podstawowy adres („do rachunku”). Jeśli w polach adresu „do wysyłki” podasz inny adres – tam właśnie wyślemy zamówiony towar.

Jeśli już jesteś zarejestrowanym użytkownikiem naszego serwisu / klientem hurtowni - możesz także zmienić swoje dane (w tym adres dostawy) w każdym innym momencie niż zamawianie. W tym celu po zalogowaniu w serwisie przejdź do „Pomocy logopedycznych”, a następnie wybierz z menu po lewej „Twoje dane” i dokonaj zmian w odpowiednim formularzu. Wprowadzone w ten sposób zmiany zostaną zapamiętane na przyszłość.

Obecnie jedyny, podstawowy sposób zapłaty za dostarczany towar z naszej hurtowni to płatność „przy odbiorze przesyłki” – inaczej mówiąc, (jako że korzystamy z usług Poczty Polskiej) „za zaliczeniem pocztowym”.

Wybraliśmy ten sposób płatności, bowiem jest w naszym kraju najbardziej popularny i powszechnie akceptowany. Jest zwykle również wygodny zarówno dla Kupującego, jak i dla Dostawcy.

Jeśli odpowiadałby Ci bardziej inny sposób zapłaty – napisz, jeśli będzie więcej podobnych propozycji - postaramy się w przyszłości dodać inne formy płatności w naszym systemie.

W chwili obecnej wysyłamy zamówiony towar wyłącznie korzystając z usług Poczty Polskiej.

Koszty wysyłki obliczane są na podstawie cennika tej firmy – jego aktualną wersję można znaleźć tutaj. Nie doliczamy dodatkowych opłat.

W trakcie zamawiania nasz system oblicza na bieżąco łączną objętość, masę i wartość przesyłki – w ten sposób naliczany jest automatycznie koszt jej dostarczenia pod wskazany adres.

Obliczony koszt dostawy wyszczególniony jest dokładnie w podsumowaniu Twojego zamówienia – jeszcze przed jego potwierdzeniem i złożeniem przez Ciebie.

Inaczej mówiąc (praktycznie): dokładaj do koszyka te pozycje, które Cię interesują, a kiedy zgromadzisz już wszystkie Ci potrzebne – przejdź do zamawiania. Na jednym z ekranów zamawiania (po wybraniu sposobu dostawy) zobaczysz podsumowany koszt dostawy. Przy małych zamówieniach zwykle nie przekracza on kilku złotych, przy większych – raczej nie stanowi istotnej pozycji.

Pamiętaj, że możesz w każdej chwili – jeszcze przed ostatecznym potwierdzeniem zamówienia – zmienić swoje zamówienie (tym samym zmieni się również koszt wysyłki) lub z niego zrezygnować.

Twoje zamówienie w CENTRUM POMOCY LOGOPEDYCZNYCH PL przechodzi poszczególne etapy realizacji:

  • przyjęcie do realizacji
  • zgromadzenie zamówionych towarów
  • zapakowanie i wysłanie przesyłki
  • dostawa przez spedytora na Twój adres

 

 

 

Odpowiednikiem tych etapów realizacji jest aktualny status Twojego zamówienia:

  • Złożone: oznacza, że Twoje zamówienie oczekuje na akceptację – przyjęcie do realizacji, w tym czasie staramy się sprawdzić poprawność zamówienia (np. poprawność danych adresowych) oraz dostępność zamówionych produktów w naszym magazynie lub u ich wydawców lub producentów;
  • Przyjęte: oznacza, że zaakceptowaliśmy / przyjęliśmy Twoje zamówienie do realizacji, czyli że zarówno potwierdziliśmy prawidłowość danych w Twoim zamówieniu, jak i dostępność zamówionego towaru oraz że jeśli brak niektórych lub wszystkich pozycji w naszym magazynie - zamówiliśmy potrzebne pozycje u dostawców i oczekujemy (razem z Tobą) na ich dostarczenie;
  • Zrealizowane: oznacza, że zamówiony towar zapakowaliśmy i przekazaliśmy spedytorowi dla dostarczenia na wskazany w zamówieniu adres;

Dodatkowo jeszcze, niektóre zamówienia (raczej w rzadkich przypadkach) mogą otrzymać inny – pomocniczy status:

  • Anulowane: oznacza, że na Twój wniosek lub z innych przyczyn Twoje zamówienie zostało anulowane;
  • Zwrócone: oznacza, że otrzymaliśmy zwrot wszystkich dostarczonych wcześniej pozycji z tego zamówienia oraz, że zwrot został zrealizowany prawidłowo – zarówno w przewidzianym terminie, jak i zgadza się ilość oraz jakość zwróconego towaru;

Bieżący status twoich zamówień możesz śledzić na dwa sposoby:

  • Po każdej zmianie statusu Twojego zamówienia otrzymasz wiadomość email o aktualnym statusie wraz z linkiem (odnośnikiem) do strony w naszym serwisie, na której znajdziesz szczegółowe informacje o tym zamówieniu;
  • Możesz również w każdym momencie sprawdzić stan wszystkich swoich zamówień. W tym celu zaloguj się do serwisu - w menu „Pomoce logopedyczne” (po lewej) znajdziesz odnośnik „Zarządzanie kontem”. Po kliknięciu na niego znajdziesz na ekranie listę swoich dotychczasowych zamówień z możliwością zapoznania się ze szczegółami każdego z nich.

Oczywiście możesz również zawsze skontaktować się z nami bezpośrednio za pomocą email lub telefonicznie.

Termin realizacji zamówionych pomocy logopedycznych w naszej hurtowni zależny jest od:

  • terminu realizacji przez wydawców i producentów (naszych dostawców)
  • szybkości dostawy przez spedytora towaru od dostawców – do naszego magazynu
  • szybkości dostawy przez spedytora z naszego magazynu – do Ciebie

 

 

Przy każdym produkcie na stronach CENTRUM POMOCY LOGOPEDYCZNYCH PL znajduje się informacja o szacunkowym terminie realizacji zamówienia tego produktu.

Jest to termin, w jakim spodziewamy się WYSŁAĆ do Ciebie zamówiony produkt – obliczony na podstawie uzgodnień z naszymi dostawcami.

Podkreślamy, że jest to SZACUNKOWY termin oraz, że nie obejmuje on ilości czasu, w jakim Twój dostawca (Poczta Polska) dostarczy towar pod wskazany w zamówieniu adres. Inaczej mówiąc: jest to termin, w jakim dany produkt POWINIEN opuścić nasz magazyn jako przesyłka do Ciebie. Do tego terminu należy doliczyć kilka dni na dostawę przez Pocztę.

Ze swej strony zapewniamy, że Twoje zamówienie staramy się realizować tak szybko, jak to możliwe, bez żadnej zwłoki po naszej stronie.

Dodatkowo – o ile nie zaznaczysz inaczej w uwagach do zamówienia – staramy się wysyłać wszystkie zamówione produkty w jednej przesyłce. Tym samym, jeśli np. jedna z zamówionych pozycji posiada w swoim opisie termin realizacji 7 dni, a inna – 14 dni, to w praktyce najprawdopodobniej wyślemy do Ciebie zamówiony towar po ok. 14 dniach.

Jeśli zależy Ci na czasie, to możesz w Uwagach do swojego zamówienia poprosić o przesłanie towaru w osobnych paczkach – tak szybko jak będzie to możliwe lub też możesz złożyć kilka osobnych zamówień – uwzględniających różne terminy dostaw. Oba rozwiązania zwiększą jednak ogólny koszt zamówienia o dodatkowe koszty dostawy (przesyłek).

Oczekując na zamówiony towar możesz również sprawdzać bieżący stan Twojego zamówienia – patrz: aktualny status zamówienia.
Strona 1 z 2

Szukaj produktu


Wiadomości

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Kwestionariusz diagnozujący grzybicę u dzieci

27-04-2015

Kwestionariusz diagnozujący grzybicę u dzieci (Autism Research Institute z San Diego)

Komunikat

29-05-2014

Od września 2015 roku wszystkie szkolenia przeprowadzamy w Jastrzębiu - Zdroju, 1 Maja 13 A, w budynku pod szyldem Praktyczna Akademia Zdrowia i Holistycznej Terapii. Wykaz szkoleń i wszelkie informacje...

Ważny komunikat

19-02-2013

1 września 2013 roku rozpoczęło działalność Przedszkole Centrum Logopedycznego pod egidą Praktycznej Akademii Zdrowia i Holistycznej  Terapii    WYRĘCZAMY RODZINĘ W CODZIENNEJ TERAPII     Na terenie Miasta Jastrzębie Zdrój ,od  roku  2002r   prowadzimy...

Nowości wydawnicze P.W.D Apex Centrum Logopedyczne

09-11-2012

Wychodząc na przeciw Państwa oczekiwań nasz zespół terapeutyczny opracował nowe zestawy diagnostyczne. Zestaw do diagnozy percepcji słuchowej dla dzieci od 12 miesiąca do 6roku życia. Celem badania jest wykluczenie niedosłuchu, orientacja...

Komunikat P.W.D. Apex Centrum Logopedyczne

10-04-2012

W celu spełnienia wymogów formalnych dotyczących kontraktowania świadczeń logopedycznych przez publiczne i niepubliczne ZOZ zatrudniające logopedów nasz profesjonalny zespół diagnostyczno – terapeutyczny opracował:   Zestaw Prób praksji oralnej, językowych i grafomotorycznych...

Licznik odwiedzin

Odsłon artykułów:
9385220
  • U wcześniaków nerwowa droga słuchowa rozwija się pod wpływem bodźców dźwiękowych, natomiast u dzieci z uszkodzonym słuchem  wykorzystujemy plastyczność mózgu, aby kompensować zaburzone funkcje. 

    prof. Jagoda Cieszyńska